Berichten over samen recht doen

1. Suyderhuis kerstactie.jpg
    Toos van der Vaart VK Anita Vellema VK
    Door Toos van der Vaart-Kralt, Anita Vellema op 17 december 2021

ChristenUnie steekt zorgtoppers de Friese Wouden een hart onder de riem

Voor alle personeelsleden van de Friese Wouden die werkzaam zijn in Achtkarspelen komt de ChristenUnie Achtkarspelen met een kleine kerstattentie.

Toos van der Vaart en Anita Vellema brengen namens de fractie een lekkere Tony's Chocolonely reep langs bij Haersmahiem en it Suyderhuys om de zorgtoppers een hart onder de riem te steken.

2. top5.jpg
    cuachtklogo
    Door Webredactie ChristenUnie Achtkarspelen op 8 december 2021

ChristenUnie Achtkarspelen vol vertrouwen naar Gemeenteraadsverkiezingen

De ChristenUnie in Achtkarspelen komt met een gevarieerde kieslijst waar jong en ouder, ervaring en nieuwkomers elkaar versterken.

De afgelopen raadsperiode is nieuw talent klaargestoomd voor een verkiesbare plaats op de lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022 om vanuit haar gezamenlijke Christelijke overtuiging een steentje bij te dragen aan een rechtvaardige samenleving voor iedereen.

3. top5groepsfoto.jpg

Samen recht doen dáár kiest de ChristenUnie voor met nieuwe verkiezingsprogramma

Door Toos van der Vaart-Kralt, Klaas Sietse van der Wal, Anita Vellema, Thea van Dekken, Tjidsger Spinder op 8 december 2021

Als ChristenUnie willen we Achtkarspelen tot bloei brengen door te kiezen voor wat écht telt: samen recht doen. Hiervoor is een herwaardering van onze christelijke wortels - zoals oog hebben voor je naaste - meer dan ooit nodig. In onze maatschappij ligt de focus vaak op de vrijheid van het individu, terwijl individuen vooral tot bloei komen in gemeenschap met de ander. Deze gemeenschap vindt onder meer plaats binnen gezin, school, vereniging, kerk, dorp en land.

Zet je in voor de bloei van de stad waarin je woont, want de bloei van de stad is ook jullie bloei.

(Jeremia 29:7)