Uitnodiging Ledenvergadering ChristenUnie Achtkarspelen

December 2021

Uitnodiging ledenvergadering ChristenUnie Achtkarspelen

Beste leden van de CU Achtkarspelen,

Hierbij nodigen wij u van harte uit voor de Algemene Ledenvergadering van de ChristenUnie Achtkarspelen.

Ledenvergadering
Zoals u weet was het afgelopen jaar een bewogen jaar. Maar ondanks de omstandigheden gaat ook het lokale politieke werk gewoon door. In maart 2022 zullen er Deo Volente gemeenteraadsverkiezingen plaatsvinden. Om als ChristenUnie Achtkarspelen goed voorbereid aan deze verkiezing mee te doen, hebben we uw hulp nodig! Op deze ledenvergadering staat dan ook de Gemeenteraadsverkiezingen 2022 centraal.
Daarom willen wij u hierbij uitnodigen voor de ledenvergadering op dinsdag 7 december vanaf 19.30 uur.

Vanwege de huidige coronamaatregelen zal de ledenvergadering deze keer volledig digitaal zijn via Teams. Vanuit het bestuur hadden we dit graag anders georganiseerd en we hadden u graag fysiek ontmoet en ook de kandidaten hadden zich dan aan u kunnen voorstellen. Helaas is dat in deze tijd lastig te realiseren en daarnaast willen we als lokale afdeling van de ChristenUnie ons aan de maatregelen houden. We hopen op uw begrip daarvoor.

Concept kandidatenlijst
Als bestuur zijn we de afgelopen maanden druk bezig geweest met het samenstellen van de kandidatenlijst. De concept-kandidatenlijst is gereed en we zijn blij dat we deze lijst kunnen presenteren aan de leden. In de bijlage kunt u het concept van de kandidatenlijst vinden. Op de ledenvergadering zullen de de leden de lijst vaststellen.

Verkiezingsprogramma
Met dank aan de leden van de commissie verkiezingsprogramma 2022 kan het bestuur u berichten dat er een concept verkiezingsprogramma is opgesteld. Het thema van het verkiezingsprogramma is Samen Recht Doen. In het programma kunt u lezen welke onderwerpen wij als ChristenUnie Achtkarspelen belangrijk vinden en waar we ons de komende vier jaar voor willen inzetten. Ook het verkiezingsprogramma zal op de ledenvergadering worden vastgesteld.

• Welkom
  • Vaststellen notulen ledenvergadering 6 juli 2021
  • Presentatie concept Kandidatenlijst
  • Presentatie Verkiezingsprogramma en speerpunten
  • Toelichting campagne verkiezingen 2022
  • Vragenronde
  • Afsluiting

Praktische informatie
Indien u niet in de gelegenheid bent om het digitaal bijwonen van de vergadering zelf te organiseren, wilt u dit dan aan het bestuur laten weten? Wij willen graag met u meedenken hoe we ervoor kunnen zorgen dat u de vergadering toch kunt volgen. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat één van de andere leden van de ChristenUnie Achtkarspelen leden met een laptop bij u thuis komt, om alsnog samen de vergadering te volgen. Indien u dat wenst kunt u zich telefonisch melden bij Menno Jan Dijkstra (secretaris) op het telefoonnummer 06-15630654.

Teams
Zoals aangekondigd zal de vergadering online plaatsvinden via het programma Teams. De vergaderling is te volgen middels onderstaande link:

Link ledenvergadering Teams

Mocht u hierover vragen hebben neemt u dan gerust contact op met het bestuur via secretariaat@achtkarspelen.christenunie.nl of bovengenoemd telefoonnummer.

Wanneer u helemaal niet in de gelegenheid bent om de vergadering bij te wonen, is het mogelijk om een amendement in te dienen. U kunt deze mailen of afgeven bij de secretaris op Opper 1, 9288 DD te Kootstertille.

Wij hopen u allen a.s. dinsdagavond digitaal te zien en te spreken.
Wij zien ernaar uit!

Met vriendelijke groet,