Uitnodiging ALV 6 februari

januari 2024

Uitnodiging ALV 6 februari

Beste vrienden van ChristenUnie Achtkarspelen,

Langs deze weg nodigen we u van harte uit om aanwezig te zijn bij de Algemene Leden Vergadering die we D.V. houden op dinsdag 6 februari aanstaande.

Deze keer een ALV met een speciaal tintje. Als lokale afdeling hebben we veel te danken aan de mensen die zich op vele manieren hebben ingezet voor onze partij. Daarvoor willen we onze waardering uitspreken. Daarnaast nemen we ook afscheid van een aantal mensen. Secretaris Menno Jan Dijkstra heeft een tijd geleden vanwege gezondheidsredenen zijn werkzaamheden neer moeten leggen. Ook voorzitter Anne Ytsma stopt met zijn taken voor het bestuur. Beide heren willen we ook vanaf deze plek nogmaals hartelijk danken voor hun inzet.

Dat brengt ons ook bij de dringende oproep om het bestuur weer voltallig te maken. Penningmeester Albert Keizer is op dit moment het enige bestuurslid. Maar inmiddels is Albert verhuist naar Groningen. Hij zet trouw zijn werkzaamheden voort en daar zijn we dankbaar voor maar deze situatie is natuurlijk niet wenselijk. De vraag of u eens na wilt denken over het vervullen van een bestuursfunctie bij onze lokale afdeling is deze keer dan ook dringend. Als fractie kunnen we niet zonder bestuur. Hoewel de werkzaamheden niet veel tijd kosten zijn ze wel degelijk zeer belangrijk. Zonder bestuur geen deelname aan de volgende verkiezing in Achtkarspelen. Dat zou zonde zijn. We hebben een goed functionerende fractie met kundige mensen die met veel overtuiging het sociaal christelijke geluid van de ChristenUnie in de gemeente vertegenwoordigen. Wilt u uw steentje daaraan bijdragen? Laat het ons weten via de email  t.vandervaart@achtkarspelen.nl of telefoon 06-15962872.

Hartelijke groet namens de fractie,

Toos van der Vaart-Kralt